ХАРААЛ ИДСЭН АМЬДРАЛ

Хараал идсэн АМЬДРАЛ чи тохуурхаж л бай, БИ гутрахгүй ээ…
Халуун амь минь тасраагүй цагт.
Хар толгой минь бөмбөрөөгүй үед.
Харамлаж байсан сайхан бүхнийг чинь гуйж,
Шавар бурханы чинь өмнө өвдөг сөгднө гэвэл, салаавч аваарай МАЙ
Хараал идсэн АМЬДРАЛ чи надаар тохуурхаж л бай, БИ гутрахгүй ээ…
Хахаж цадах болоогүй, зовлонгоор хоололдог чам шиг НОВШООС
Хэрэгтэй гэснээ булааж Хүссэн бүхнээ авна амлаж байна.
Нулимсандаа хөлчүүрхэж зовлондоо нухлуулсан мянга мянган ХҮМҮҮНИЙ төлөө.
Чиний өмнөөс БИ салаавч өгчий МАЙ….. НОВШОО…….
Харанхуйн зовлонд унахдаа ч АМЬДРАЛ чамд хайртай явсан
мянга мянган ХҮМҮҮНИЙ төлөө.
Чиний өмнөөс БИ ШАНАА өгчий МАЙ….. НОВШОО…….
ЧАМААС БИ ХҮССЭНЭЭ БУЛААЖ
ЧАМАЙГ БИ ХҮССЭНЭЭРЭЭ ХАРААНА яадийн
Өтөл болж үхэхийн цагт хөрсөн цогцос минь
ЧАМ ШИГ НОВШИЙН ӨӨДӨӨС бардамнан инээх Тэр цагт
АМЬДРАЛ чи надаар биш БИ чамаар тоглож, тохуурхаж байсныг ойлгоноо чи…..

0 Сэтгэгдэлтэй: