Бүү санаа зов!!!

 Бөгс бөгсөө мэдье
Хүссэнээрээ амьдарч
Хүслээрээ бүхнийг хийнэ
Хүсэхгүй байгаа зүйлээ үхэл ирсэн ч үйлдэхгүй
Хүний өмнө нэрээ барахгүйгээ мэдэх болохоор
Хөлийн уланд чинь очиж мөргөхгүй учраас
Мэддэг зүйлийг минь битгий сурга
Мэдэхгүй байсан ч би замаараа явна
Амьдралын гашуун дарснаас согтотлоо гударсан болохоор
Амаа чилээж үглэх чамтай ижилгүй
Амтат жүрж идэж, алтаар хооллох чамтай адилгүй!!!
Хэлэх үгээ хэлж, ярих яриагаа би бодно
Хийсвэр сэтгэж зүүдэндээ хаан болдоггүй
Зам мөр минь ямар байх уу би шийднэ би л явна
Заяагаа дагаж жим жимээрээ гэлдрэе!!!
Зовлон үзсэн ухаантай толгойгоо өөртөө л ашигла
Зулзага үр чинь болох балчиртаа л сурга
Амжилтын зам чинь ам шиг чинь ойрхон бол
Адсага аашт намайг чиглүүлээд яанам өөрөө гүй
Зуу хэлсэн ч үг чинь тогтож үйлдэл болохгүй тул
Зузаан ураалаа чилээж надад бүү сурга
Алдсан ч бай оносон ч бай амьдралдаа би эзэн
Ассан ч бай, унтарсан ч бай илч нь минийх
Сайн явахад чинь садаа болон гуйлгачилахгүй
Саар мөлхөхөд чинь зоос чамд хялайлгахгүй
Тус буян санаж сэтгэлээ бүү чилээ
Тугтай ч туггүй ч би бол заяандаа хаан нь
Ярих яриагаа гамна үглээ чавганц минь
Ялихгүй юманд үлгэр битгий ярь
Буруу ч зөв ч үхэл хүртлээ явна
Буртаг суулгаж чамайг би хиртүүлэхгүй
Бүү санаа зов!!!

0 Сэтгэгдэлтэй: